Engkau di hack

Love

Hey hoo hoiii . Bukan hack - HANYA AKU CINTA KAU SEORANG - eh . Tapi seseorang yang saya sayang facebook dan handphone dia di hack oleh kawankwan dia yang sengettttttttttttttt -,-'' K aku tak kisah sangat dia kena hack bagai tuuu . Tapi apa yang aku kisah adalah , kawankawan dia ambil kesempatan dlm kesempitan . Aku sayang gileeee dia . Dulu aku xde ah layan dia sangat tapi sekarang , aku nak sangatttttt dia . Aku xkisah ah orang nak cakap apa . Perigi cari timba keee . First ramadhan hari yang sakit bagi aku . Hati aku sakitttt . Lama dah kod tak nangis sebab lelaki :'( Aku send chat kt dia . Send HAI je pom tapi dia balas RINDU AH . AGAGA . K aku tanya kene hack ke ? Dia jawab dk . Tibetibe dia send JOM KAPEL BALIK . K sumpah aku xpercaya sbb dia sememangya xkan berani nak tanya aku camtu . Tapi hati aku happyyyyyyyyy gila doe . Aku tulis kat wall dia . HACKS. SAYA SAYANG AWAK, YOY  :') Dia tulis dkt wall dia then tag name aku . Dia tulis dia sayang aku . Sape tak happy kanggggggg . Malam tu , dia text and call aku . Skype dgn shasha . Lan send chat ktku dia kata yoy kene hack . Aku buatbuat tk paham . Shasha bagitahu aku yang yoy kene hack . Okay terus tutup skype . Maluu nk tunjuk muka nangis :'( Hati siapa tak sakit woooooooooooo . Malu ah aku nak jumpa yoy and kawankawan dia yang sengettttt tu kt sekolah . Tapi hati aku hancurrrrrrrrrrrrrr . Weh , ingat aku patung eh ? Aku ada hati perasaan . Bende gini tak patut buat gurauuuu . Fine , aku redha . Aku tahu siapa lah nak falling in love dekat aku kanggggggg . 

Thank you because read my annoying entry :')

No comments:

Post a Comment