Crush crush crush


Kenapa saya jatuh cinta kt awak ? You are my crush . Ohhhhhhh -.- I hate this feeling . Saya tak ingin mencintai dan dicintai lagi . Tapi nafsu memaksa saya untuk mecintai awak dan ingin dicintai oleh awak . Saya minta maaf sebab mencintai dan menyanyagi awak . Bukan saya yang pinta semua ini . Tapi hati saya . Sesungguhnya saya sendiri tak paham dgn hati saya . Saya menunggu awak bulan demi bulan detik demi detik . Kata ustaz , tidak normal seseorang itu jika dia tidak pernah ada perasaan ingin couple . Yesss , even budak sekolah . Tiada siapa yang berhak marah tapi berhak nasihat . Okehhhhh :D saya cuba mencintai orang lain . Tapi tak boleh . Saya cuba menyanyagi lelaki yang pernah saya tunggu tapi tetap tak boleh . Saya dah tak nampak kesempurnaan lelaki lain kecuali awak . I'm sorry because I love you capital M :'D hati o hati , berhentilah mencintai . Baru empatbelastahun dah gatal . Gatal nak bercinta . Pmr pom tak lepas lagi . Belajar diutamakan . Kahwin dikemudiankan . Kehkehkeh :)
Thank you because read my annoying entry :')

No comments:

Post a Comment