Orion Giveaway

Contest lagi . Tehehe biasa lah . Mencuba nasib :) Tapi seriously , kali ni . Awesome ah hadiah dia . Korang nak tahu ? Ipad , Iphone , Fixie . Wow amazing ! Ada lagi . Nak tahu jugak ? Klik banner kt bawah ni . Jom ramai'2 join . Kod'2 lah kang nasib menyebelahi korang . G.A ni menyuruh anda menulis karangan , video atau drama . Terpulang pada bakat anda . Saya nak menang ........... sebab .....................


SELAMAT MENCUBA !

Assalamualaikum.
Saya nak menang sebab saya nak Iphone . Gadget tu dah lama saya impikan dan menjadi kegilaan saya sampai sekarang . Saya tak mampu nak beli . Saya bukan anak orang berada yang mampu beli apa saja barang mewah . Ecece sedih letuw ;p *k gedik . Menang atau kalah saya terima . *muka redha* Saya bukan pencipta karangan yang hebat tapi saya mempunyai harapan setinggi gunung untuk menang giveaway ini :') Sekian .

Thank you because read my annoying entry :')

No comments:

Post a Comment