Crush , i love you .

Fotos del muro

Crush , andai kau tahu ku sayang padamu . Andai kau tahu hanya kau dihatiku . Alangkah indahnya hidup jika kau sayang padaku . Huh jiwang tak ? Hahar bukan senang nk suruh aku jiwang sekarang . Yelahh , tak layan dah couple2 ni . Study tu penting . Cewahh :DD crush kite kang , capital AM . AM saya sayang awk . Tolong katakan pada saya yang saya sayang awak . Saya hanya nak awk tahu . Saya tak suruh awk balas sayang saya . Crush kiter baik . Baik ker ? Yeee , dia baik dimata aku . Tapi entahlah dimata orang lain camne . Dia banyak ubah aku . Serious . Dia selalu bagi nasihat dkt aku . Dia ambik berat pasal aku . Dia selalu gembirakan hati aku . Bukan rekaan semata-mata tapi ini FAKTA ! AM , saya jatuh hati pada awk sebab kebaikan awk pada saya . Dan selebihnya saya tak tahu . Saya sayang awak . Awk , izinkan saya cemburu seperti girlfriend cemburu kt boyfriend dia . Memang awk bukan milik saya , tapi bagilah saya cemburu . Bagilah saya kesedihan . Kesedihan seperti sedihnya seorang girlfriend kt boyfriend dia . Izinkan saya ambil berat pasal awk . Awk , saya tak minta apa-apa pom dari awk . Saya tak pernah meminta kang ? Kali ni , saya pinta satu . Bagitahu pada saya bahawa awk tahu saya sayang awk . Kalau awk bagitahu camtu , saya takkan ganggu awk lagi dah . Saya ganggu awk sebab saya nak awk tahu perasaan saya . Terima kasih sebab awak tahan dengan sikap saya . Byeeee
Thank you because read my annoying entry :')

No comments:

Post a Comment